Nagyszerű tanács a cikkmarketing javításához
A cikkmarketing terén több elemet kell megtanulni és megfontolni. A keresőmotorok optimalizálása, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása, a kulcsszavak elhelyezése, a címkék és attribútumok használata, és még sok minden más összefogja erőfeszítéseit a folyamat során, és ezeket jól meg kell értenie. Az itt felajánlott tippek segítségével kicsit jobban megismerheti a cikkek marketingjét, hogy szilárd alapot teremtsen az egyes érintett elemek megismeréséhez.
Írjon olyan cikkeket, amelyek a vállalatához kapcsolódnak. Minél több expozíciót kap, annál nagyobb az esélye, hogy nagyobb áramlást érjen el a webhelyén, ezért használja fel a cikkírást az Ön által kínált termékek és szolgáltatások ismertetésére. Ez oktatja az ügyfeleket a vállalat sajátosságaira, miközben nagyobb forgalmat eredményez a webhelyén.
Kíváncsiság felkeltésével vonzza be az embereket. Az olvasók kíváncsiságukat szeretnék kielégíteni. Ha kérdést tesz fel, vagy elgondolkodtatja őket webhelye címében, az olvasókat vonzóvá teszi, hogy megtudja, mi a válasz. Használja ezt előnyére azzal, hogy az olvasókat behúzza a webhelyére, és remélhetőleg ragaszkodnak az érdekes tartalomhoz.
Mivel ennyire sok ember van online, szeretne meggyőződni arról, hogy hirdetéseit a megfelelő célközönség látja-e. Ha cége női pénztárcákat értékesít, nem lenne túl előnyös vagy jövedelmező a termékét férfi egészségügyi webhelyen forgalmazni. A célközönség ismerete azt jelentheti, hogy különbség van az állandó értékesítés és a lassú üzletmenet között.
Legyen zökkenőmentes streamer. Minden cikknek cselekvési felhívást kell tartalmaznia a végén, de sokszor túl nyilvánvalóak. A cikknek közvetlenül a cselekvésre való felhívásba kell áramolnia anélkül, hogy olvasói felfognák, hogy megtörténik. Gyakorolja ezt addig, amíg ez természetes lesz számára.
Mondjon el egy személyes történetet. Az olvasók szeretnek többet megtudni egy cikk írójáról, így ha releváns személyes történetet tud beilleszteni a cikkébe, akkor tegye meg! Úgy érzik olvasói, mintha megbízhatóbb lenne, mivel nyitott arra, hogy megossza velük saját történeteit.
Célszerű sok cikket beküldeni. A bloghálózatokon való közzétételkor következetes módon dolgozza ki beadványait. Egy adott kulcsszó népszerűsítéséhez elengedhetetlen, hogy számos, ezt a kulcsszót tartalmazó cikket küldjön be. Ha egy népszerű fülkében posztol, akkor legalább 15 cikkre lesz szüksége a nyilvános hálózatban: 5 a könyvtárakba és 10 a bloghálózatokba. Ha magas rangra vágyik, legalább 50 alkalommal tegyen közzé blogokat.
A cikkmarketing megkezdéséhez írjon egy eredeti cikket a webhelyére, ügyelve arra, hogy az az elsődleges kulcsszavakra és 400-500 szóra legyen optimalizálva. Azt akarja, hogy ez egy jó minőségű, jól megírt cikk legyen, mivel ez további cikkek követésének alapja lesz. Küldje el a cikket az összes nagyobb RSS-hírcsatornának. Miután a cikket közzétette a webhelyén, pingelje meg webhelye RSS-hírcsatornáját.
A következetesség kulcsfontosságú a cikkmarketing terén. Ha ilyen gyakran ír és küld be, akkor nem kap olyan expozíciót, amely rengeteg forgalmat generál. A cikkmarketing egy számjáték - egy cikk csak néhány látogatót hozhat magának. A következetesen közzétett cikkek mennyisége valódi forgalmat generál és pénzkereső weboldallal jutalmazza Önt.
Az online cikkcélú marketing minden különféle elemével feltétlenül szilárd alapismeretekkel kell rendelkeznie az ilyen típusú marketingről, arról, hogy mi kerül be és mi jön ki. Ennek az útmutatónak a segítségével, amely segítséget nyújt Önnek, sokkal jobban megismerheti a folyamatot és azt, hogy miként teljesülhetnek az elvárásai.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.