Remek tippek a nagy cikk-piacra váláshoz
A marketing módszerek terén az élvonalbeli szereplés elengedhetetlen, különösen akkor, ha online marketinget folytat. Az online marketing során mindig van mit megtanulni, ezért minden új stratégia tetején kell lennie. Ha időt szán arra, hogy valóban megértse a folyamatot, remek eredményeket fog elérni a cikkek marketingjével. Ezekkel a javaslatokkal képet kaphat arról, hogy mire számíthat a marketing terén.
Mindig emlékezzen a közönségre, és hozzon létre hozzájuk kapcsolódó tartalmat. Csábítsa az olvasókat az oldalra releváns cikkek megadásával. Próbáld megérteni, hogy milyen típusú olvasók látogatják meg a webhelyeket, és adják meg nekik a számukra fontos információkat. Tervezzen meghívó tartalmat, amely egyedi olvasókra van szabva. Ha a tartalom kiemeli érdeklődésüket, akkor valószínűbb, hogy folytatja a webhely felfedezését.
A nyelvtan és az AP stílus szabályai fontosak, de SEO kampányának nem szabad ettől szenvednie. Ehelyett hozzon létre SEO-barát referenciákat a cikkekben és a leírásokban. Ha nem veszi figyelembe ezeket a szabályokat, akkor a cikkeket a keresőmotorok rangsorolják.
Ha elakadt az írásával, próbáljon ellentmondásos lenni. Ez nem lesz különösebben jó a márkájának, sem más márkáknak, amelyeket bevonni választ. Ez fokozott nyilvánosságot és további back linkeket eredményezhet. A minőségi tartalom érdekében lektorálva webhelye jó hírnevet szerez.
Ügyeljen arra, hogy hol tárolja cikkeit. A Google nemrég megváltoztatta algoritmusát, hogy megbüntesse az "alacsony minőségű tartalomfarmokat". Bizonyos cikkeket tároló webhelyeket, mint például az eHow és a Squidoo, úgy tűnik, ez érintett. Míg a cikk könyvtárak a back-linkek kiegészítő forrásai, ha lehetséges, a saját webhelyén tárolja cikkeit.
Használja a közösségi média megosztási gombjait, például a „Posztoljon a Facebookra” és a „Küldje el ezt a tweetelést” azon a webhelyen, ahová cikkeit közzéteszi. Ha a cikk rezonál valakivel, akkor megoszthatja azt barátaival, és további értékesítést eredményezhet. Ne használja azonban magát a gombokat, mivel egy "függetlenül népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamként fog fel.
A forgalom megszerzése érdekében írjon, ne aggódjon a tartalma hossza vagy a pontosan lefedett téma miatt. Meg kell céloznia néhány kulcsszót, amelyet az emberek használnának, ha érdekelne valami hasonló tartalmat. A tartalmának folyamatosan hivatkoznia kell ezekre a kulcsszavakra.
A cikkek webes marketingje sok kreativitást igényel. Ne feledje, hogy az ötlet nem csak minőségi tartalom, hanem nagyon vonzó tartalom írása is. Ha nem tudja felkelteni az olvasóközönség érdeklődését, akkor nem lesz olvasóközönsége és így nem lesznek látogatói a webhelyének.
Kutatás előtt tanulmányozza azt a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb előre, annál jobban fog szólni a cikke. Képes lesz megmutatni tudását, és a cikkek megírása könnyű törekvés lesz. Az olvasók előnyben részesítik az intelligens és könnyen olvasható tartalmat.
Legyen zökkenőmentes streamer. Minden cikknek cselekvési felhívást kell tartalmaznia a végén, de sokszor túl nyilvánvalóak. A cikknek közvetlenül a cselekvésre való felhívásba kell áramolnia anélkül, hogy olvasói felfognák, hogy megtörténik. Gyakorolja ezt addig, amíg ez természetes lesz számára.
Ismét a játék tetején akar maradni, amikor marketing stratégiáit és módszereit illeti, de anélkül, hogy először megismerné ezeket a módszereket, nem lesz olyan sikeres, mint szeretné. E cikk és a kapott tippek segítségével megismerkedhet a cikkek marketingjével, és jobban megértheti a mai online hatékony marketing módszert.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.