Az e -mail marketing lebontva nagyon egyszerű lépésekben
Az internet népszerűségével nem csoda, hogy miért vált az e -mail marketing az egyik legnépszerűbb módjává a vállalatnak termékeinek forgalmazására. Talán hallott már erről a technikáról, de nem tudja használni. Nem baj, szerencséje van! A következő cikk elmondja, mit kell tudni az e -mail marketingről.
Továbbra is kínáljon ösztönzőket az ügyfeleknek, miután feliratkoztak az e -mail listájára. Például adjon 10 százalékos kedvezményt az ügyfeleknek, ha egy hónapig az e -mail listájukon maradnak. Ez megakadályozza, hogy az ügyfelek elveszítsék érdeklődésüket a marketinganyagok iránt, és csak néhány hírlevél után iratkozzanak le vagy töröljék e -mailjeiket.
Maximalizálja az e -mail marketing eredményeit azáltal, hogy biztatja olvasóit, hogy válaszoljanak minden e -mailre. Mindig azonnal olvassa el és válaszoljon ezekre az e -mailekre. A személyes kapcsolat kiépítése minden olvasóval a legjobb módja annak, hogy hűséges ügyfelekké váljanak. Ez is jó módja annak, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítéseinek sikeréről.
Tesztelje az e -mail marketing küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Észre fogja venni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e -mailek nyitott arányát. Jegyezze fel a hét legjobb időpontjának/napjának keverékeit, és tervezze meg a legfontosabb e -mail marketingkampányokat, amelyeket ezekben az időszakokban kell közzétenni.
Az elküldött e -mailekben egyetlen üzenetre összpontosítson. Ne próbáljon egy csomó témát egyetlen e -mailbe tömöríteni. Túl sok információ vezethet ahhoz, hogy a címzett ne olvasson át mindent alaposan, és esetleg csak dobja az üzenetet. Az e -mailben legyen egy informatív tárgysor és a téma lényege, hogy elolvashassák.
Ne küldjön túl sok információt egy e -mailben. Az ügyfelek csalódottak és elkeseredettek lesznek, ha egyetlen e -mailben túl sok információ található. Ehelyett tegyen elegendő mennyiségű információt egy e -mail sorozatba, és győződjön meg arról, hogy mindegyik tartalmaz néhány bekezdést. Ez megtartja a figyelmüket.
Amikor valaki feliratkozik az e -mail marketinglistájára, erősítse meg, hogy valóban ezt akarta tenni. Ennek a kettős feliratkozási stratégiának a megvalósítása sokkal kisebb valószínűséggel csökkenti annak valószínűségét, hogy e-mail szolgáltatója spam panaszokat fog kapni Önnel kapcsolatban. Továbbá biztos lehet benne, hogy az e -maileket fogadó személyeket valóban érdekli, hogy mit küld nekik.
Ha e -mailben követi nyomon ügyfeleit, próbálja meg követni a vállalatot érintő sajtóközleményt. Írjon be egy nyilatkozatot az üzenetébe, amely arra szólítja fel ügyfeleit, hogy regisztráljanak az alábbi linken. A befejező P.S. mondhatná nekik, hogy tekintsék meg az e -mailben megadott linken található összes példát.
Győződjön meg arról, hogy e -mail kampánya megfelel a márkájának. Használja ugyanazokat a logókat, betűtípusokat, színeket és hasonló üzenetküldési stílust, mint amit olvasói megtalálhatnak a webhelyén. Ez segít abban, hogy az e -mail címzettjei jól érezzék magukat a tartalommal, és nagyobb valószínűséggel nyissák meg azt.
Figyeljen az e -mailek küldésekor. Ha túl gyakran küldi őket, spamnek minősülhet, és elveszítheti az olvasókat. Ha nem küld elég gyakran e -maileket, a címzettek úgy érezhetik, mintha elvesztegetnék az idejüket, amikor olyan e -mailekre iratkoznak fel, amelyekből nem kapnak eleget. Ne feledje céljait és közönségét, hogy a kampány gyakoriságának megfelelő médiumot válasszon.
Összefoglalva, az e -mail marketing a termékek forgalmazásának kedvező módjává vált, elsősorban az internet népszerűsége miatt. Most már ismeri az e -mail marketing legfontosabb szempontjait. Ha ezeket a tippeket megfelelően használja, nemcsak sikeres lesz az e -mail marketingben, hanem növekedni fog az üzleti életben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.