Kiváló cikkmarketing ötletek a vállalkozás elindításához!
A cikkmarketing olcsó módon biztosítja a vállalkozások számára, hogy széles körben közzétegyék a cégükről szóló információkat. A sajtóközleményektől eltérően ezek a cikkek egy olyan iparágra összpontosítanak, amely a szállító szervezetnek ad hitelt. Olvassa el ezeket a tippeket, hogyan használhatja fel a cikkek marketingjét, hogy növelje láthatóságát a piacon!
Ingyenes jelentések segítségével ösztönözheti az embereket, hogy csatlakozzanak hírleveléhez. Ez a jelentés arra csábítja a leendő ügyfeleket, hogy csatlakozzanak az e-mail listájához, és bérelhet valakit, aki megírja vagy maga írja meg. A cikknek releváns információkat kell tartalmaznia az Ön termékével és iparágával kapcsolatban.
Az egyik legnagyobb probléma, amellyel a marketing szakemberek találkoznak cikk kampányaikkal, az, hogy nem fejeznek be elég cikket ahhoz, hogy hatást érjenek el. Cikkeinek nem kell hosszúaknak lenniük, de nagyon jó minőségűeknek kell lenniük. És minél többet ír, és minél több helyre küldi őket, annál jobbak a siker esélyei.
Amikor cikkeket ír a cikkek marketingstratégiájának részeként, győződjön meg arról, hogy azok informatívak. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és a linkeléshez, mint a potenciális ügyfeleknek a cikkek elolvasásához, minden cikket értékesítési pályaként vagy egyszeri lehetőségként kell kezelnie, hogy elnyerje az ügyfél bizalmát.
Írjon kút főből. Ha leírja gondolatait a témában, amint eszébe jut, ez a legjobb módja annak, hogy gördülékeny cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy a szerkesztésre, mivel csak elvonja a figyelmét attól, amit mondani akar.
Tegyen közzé cikkeket a lehető legtöbb ingyenes 10 cikk könyvtárban. Győződjön meg arról, hogy cikkei egyediek és jól meg vannak írva. Ismerje meg az egyes könyvtárak benyújtási követelményeit, valamint azok feltételeit. Egyes könyvtárak minimális szószámmal rendelkeznek, az egyik, a Buzzle pedig nem fogad el olyan cikket, amelyet az interneten bárhol máshol publikáltak, mielőtt közzétették volna.
Győződjön meg arról, hogy az Ön által nyújtott tartalom időszerű és időtálló. Nem szeretne konkrét, részletes tartalmat közzétenni olyan helyen, ahol nem szerkesztheti, módosíthatja vagy adhat hozzá információkat. Ha olyan fórumba vagy blogba ír, amely nem teszi lehetővé a szerkesztői hozzáférést, csak általános információkat tegyen közzé a webhelyére mutató linkkel. Azoknál a cikkeknél, amelyek lehetővé teszik a szerkesztést és frissítést, gyakran tegye ezt, hogy időszerű legyen.
Válasszon egy cikket a cikkéhez, amely arra összpontosít, hogyan segíthet az embereknek. Ha válaszol a kérdésekre, megpróbál megoldani problémákat, vagy "hogyan" ír valamit, megmutathatja másoknak, hogy tájékozott az iparágban. Az emberek szeretnének felvenni önnel a kapcsolatot és többet megtudni róla, ha úgy érzik, hogy segíthet nekik.
Ne sértsen semmilyen törvényt, különösen a szerzői jogokat. Szinte minden keresőmotor tartalmaz nyilatkozatot arról, hogy betiltja a törvénysértő webhelyeket. Ha rendszeresen azt tapasztalják, hogy más webhelyekről lopnak tartalmat, akkor tiltottnak találja webhelyét. Tartsa tartalmát egyedivé, hogy elkerülje a tiltás lehetőségét is.
A cikkmarketingben a siker könnyebb, ha ismeri a keresőoptimalizálást és az internetes marketinget is. A cikk rangsorának növeléséhez fontos, hogy ismerje a SEO technikákat. Nem lehet csak úgy feldobni a cikkeket, és elvárni, hogy jól teljesítsenek. Közvetlenül kell megközelíteni a dolgokat úgy, hogy cél van a fejében.
Használja az ebben a cikkben szereplő javaslatokat, hogy kiaknázza vállalkozása erejét vagy cikkmarketingjét. Ez a marketing módszer minden iparágban bármilyen típusú vállalkozásnál működik. Csak néhány egyszerű lépéssel gyorsan növelheti vállalata rangsorát az iparágban, és jelentősen növelheti a láthatóságot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.