Kövesse ezeket a lépéseket a cikkek sikeres marketingjéhez
Ha új módot keres termékei értékesítésére, fontolóra veheti a cikkmarketinget. A cikkek marketingje nagyszerű módja annak, hogy diszkréten népszerűsítse a termékeket az olvasók körében. De mit tehet annak érdekében, hogy cikkmarketinge sikeres legyen? Ebben a cikkben megadjuk azokat a tippeket, amelyekre szüksége van a céljainak eléréséhez.
Időnként vegyen elő néhányat a múlt legfontosabb hírei közül, és mutassa be őket hírlevele borítóján. Ez jó ötlet, mert előfordulhat, hogy néhány olvasó figyelmen kívül hagyott egy cikket, és lehetőséget kap arra, hogy elolvassa.
Okos dolog az olvasók visszajelzését kérni. Az emberek szeretnek beleszólni a dolgok menetébe. Ha lehetővé teszi számukra, hogy visszajelzést adjanak, fontosnak érzik magukat. Az olvasók szeretnek megosztani, és Ön is szívesen felhasználja visszajelzéseiket webhelye, technikái és ügyfélszolgálata javítására.
Győződjön meg arról, hogy cikkei tartalmazzák az olvasó által keresett információkat. Az egyszerű művelet, amikor a kulcsszavakat megismételjük rengeteg kitöltővel, anélkül, hogy az olvasó által kívánt valódi tartalom szerepelne, a semmibe vehető felgyorsított úton halad. A cikknek olyannak kell lennie, amelyet az emberek szívesen olvasnak.
Hozzon létre egy külső címtárat. A cikkek saját személyes címtárának létrehozása egy másik módszert hoz létre, amellyel az emberek könnyen kereshetnek és megtalálhatnak. Ez alapvetően egyablakos ügyintézést ad nekik mindenről, amit írt, és minden olyan helyet, ahol a cikkei megtalálhatók. Ez különösen hasznos portfólió létrehozásához.
Iratkozzon fel versenytársai RSS-hírcsatornáira, hogy folyamatosan figyelemmel kísérhesse a cikkmarketing versenyt. Ugyanazok a funkciók, amelyeket a cikkírók használnak arra, hogy információikat eljuttassák az olvasókhoz, a velük kapcsolatos kutatást is könnyűvé teszik. A versenytársak által közzétett minden új cikkről készült gyors felméréssel az író naprakészen tartja a felkapott témákat és a legújabb stratégiákat.
Amikor sikeres üzletemberré próbál válni cikkmarketing segítségével, meg kell értenie, hogy a bizalom talán a legfontosabb szó az üzleti életben. Ez vonatkozik a webes vagy élő üzletre. Megbízhatónak kell tűnnie a közönség számára. Ezért mindig törekedjen arra, hogy megmutassa olvasóinak, hogy Ön megbízható személy.
Általános információ lehet egy cikkmarketinges karrierjének halála. Bármi, ami túl homályos vagy bizonytalan, csak megzavarja az olvasókat. Például arra buzdítja őket, hogy látogassák meg ezt az oldalt, vagy elmondhatja nekik, hogy ez a termék vagy ötlet nem éppen a kedvence? Kerülje el, hogy cikkeiben homályos legyen, így elkerülheti a félreértéseket.
Írjon olyan cikkeket, amelyek egy probléma egy részét megoldják az olvasó számára. Sokan az internetet keresik segítségért valamilyen problémával kapcsolatban, és gyors vagy olcsó megoldást keresnek. Ha olyan e-könyvet árul, amely húsz természetes gyógymódot kínál a savas reflux kezelésére, egyértelműen azonosítsa ezt a problémát cikkeiben, felsorolva például az összes lehetséges refluxtünetet. Kínáljon olvasóinak néhány ingyenes információt, amely megmutatja, hogy őszinte akar segíteni, és ők kénytelenek lesznek megvásárolni a jogorvoslatokat tartalmazó e-könyvet.
Győződjön meg arról, hogy a cikk illeszkedik a cikkhez megadott címhez. Semmi sem frusztrálóbb az ügyfelek számára, mint amikor információkat keres, és olyan oldalra jut, amelynek semmi köze ahhoz, amire szüksége van. Legyen minden releváns, és ügyfelei elégedettek maradnak.
Nincs két általa készített cikk, amely annyira hasonlítana egymáshoz, hogy az olvasó azt gondolhassa, "úgy, ez a cikk nagyon hasonlít arra a másikra, amelyet olvastam." Ha ez a minta elkezdődik, javítsa ki, amint megtudja, különben a cikkmarketing szenvedni fog.
Ha valaki kivételesen jártas a cikkmarketingben, akkor fontolóra veheti, hogy cserébe felajánlja tudását más érdeklődő cégeknek. Ha cikkeket készít másoknak, az nemcsak némi bevételt biztosít, hanem lehetővé teszi az írás gyakorlását is, hogy még jobban fejleszthesse képességeit.
Próbáljon meg saját leírási címkéket létrehozni cikkeinek marketingje céljából. Kerülje a kulcsszó vagy kulcskifejezés beírását a leírásba, ha már van ilyen a fejlécben, különösen akkor, ha azt szeretné, hogy a leírás megcélozva legyen a keresési eredmények között. Próbálja meg a cikkek kivonatainak kombinációját, valamint saját írásos leírását használni, hogy segítsen a keresési eredmények rangsorolásában.
Amint azt korábban említettük, a cikkmarketing nagyszerű módja annak, hogy reklámozza termékeit az interneten. Most, hogy elolvasta cikkünket, tudja, hogyan használhatja a cikkmarketinget, és hogyan alkalmazhatja saját termékeire. Ha követi tanácsainkat, nem telik el sokáig, és meglátja a cikkmarketing előnyeit.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.