Az e-mail marketing nagyon egyszerű lépésekben bomlik le
Az internet népszerűsége miatt nem csoda, hogy az e-mail marketing az egyik legnépszerűbb módszerré vált a cégek számára termékeik marketingjére. Talán hallott már erről a technikáról, de nem tudja használni. Nem baj, szerencséje van! A következő cikkből megtudhatja, mit kell tudni az e-mail marketingről.
Továbbra is kínáljon ösztönzőket ügyfeleinek, miután feliratkoztak az e-mail listára. Például adjon 10 százalékos kedvezményt az ügyfeleknek, ha egy hónapig az e-mail listán maradnak. Ez megakadályozza, hogy az ügyfelek elveszítsék az érdeklődésüket a marketinganyagai iránt, és már néhány hírlevél után leiratkozzanak vagy töröljék e-mailjeit.
Maximalizálja e-mail marketingje eredményét azáltal, hogy bátorítja olvasóit, hogy válaszoljanak minden e-mailre. Mindig azonnal olvassa el ezeket az e-maileket, és válaszoljon rájuk. A személyes kapcsolat kialakítása minden olvasóval a legjobb módja annak, hogy hűséges ügyfelekké alakítsa őket. Ez egy jó módja annak is, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítései sikeréről.
Tesztelje e-mail marketingjének küldését a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban. Azt fogja tapasztalni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e-mailek megnyitási arányát. Jegyezze fel a hét legjobb időpontja/napja keverékét, és tervezze meg a legfontosabb e-mail marketing kampányait, amelyek ezekben az időszakokban jelennek meg.
Összpontosítson egyetlen üzenetre minden elküldött e-mailre. Ne próbáljon meg egy csomó témát egyetlen e-mailbe zsúfolni. A túl sok információ oda vezethet, hogy a címzett nem olvas át mindent figyelmesen, és esetleg csak feldobja az üzenetet. Az e-mailben legyen informatív tárgysor és a téma lényege, hogy elolvassák.
Ne küldjön túl sok információt egy e-mailben. Az ügyfelek frusztráltak és túlterheltek lesznek, ha egyetlen e-mailben túl sok információ található. Ehelyett adjon meg elegendő mennyiségű információt egy sor e-mailben, és győződjön meg arról, hogy mindegyik tartalmaz néhány bekezdést. Ez leköti a figyelmüket.
Ha valaki feliratkozik az e-mail marketinglistájára, erősítse meg, hogy valóban ezt akarta tenni. Ha ezt a kettős részvételi stratégiát alkalmazza, akkor sokkal kisebb valószínűséggel fordul elő, hogy e-mail-szolgáltatója spam-panaszokat kapjon Önről. Ezenkívül biztos lehet benne, hogy az Ön e-mailjeit kapó embereket valóban érdekli, hogy mit küld nekik.
Ha e-mailben követi az ügyfeleket, próbáljon meg nyomon követni a cégére vonatkozó sajtóközleményt. Üzenetéhez csatoljon egy nyilatkozatot, amely felszólítja ügyfeleit, hogy regisztráljanak az alábbi linken. A befejező P.S. megmondhatja nekik, hogy nézzék meg az összes példát az e-mailben megadott linken.
Győződjön meg arról, hogy e-mail kampánya megegyezik a márkával. Használja ugyanazokat az emblémákat, betűtípusokat, színeket, valamint hasonló üzenetküldési stílust, mint amit olvasói a webhelyén találhatnak. Ez elősegíti, hogy az e-mail címzettjei jól érezzék magukat a tartalommal kapcsolatban, és nagyobb valószínűséggel nyitják meg azt.
Egyenleg, amikor e-maileket küld. Túl gyakori küldésük spamnek minősülhet, és olvasók elvesztéséhez vezethet. Ha nem elég gyakran küldenek e-maileket, a címzettek úgy érezhetik, hogy időt vesztegettek azzal, hogy feliratkoznak olyan e-mailekre, amelyekből nem kapnak eleget. Emlékezzen céljaira és közönségére, hogy boldog közeget válasszon kampánya gyakoriságához.
Összefoglalva, az e-mail marketing a termék értékesítésének kedvező módja lett, elsősorban az internet népszerűségének köszönhetően. Most már ismeri az e-mail marketing legfontosabb szempontjait. Ha megfelelően használja ezeket a tippeket, akkor nemcsak az e-mail marketingben lesz sikeres, hanem az üzleti életben is növekedést érhet el.
női pénztárcák,táska bolt budapest,kézműves bőr táska,pénztárca ferfi,blazek táska,blazek táska,blazek táska,blazek táska
5. blazek táska
6. blazek táska
7. blazek táska
8. blazek táska
női pénztárcák,táska bolt budapest,kézműves bőr táska,pénztárca ferfi,blazek táska,blazek táska,blazek táska,blazek táska
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.