Így működhet a menedzserszűrés az Ön számára!
Egy új vállalkozás beindítása elég ijesztő vállalkozás lehet. Különösen egy online vállalkozás beindítása még veszélyesebb. Ez a kevés tőke miatt van így. Az emberek úgy érzik, hogy mivel ez nem olyan kockázatos, mint más vállalkozások, csak úgy elszabadulhatnak. Nos, az alábbiakban megtudhatja, mit hagy ki a menedzserszűréshez hasonló dolgokról.
Tájékoztassa közönségét a termékeiről egy EBookban vagy egy online kiáltványban. Foglalkozzon egy adott kérdéssel informatív és hasznos módon. A cél az, hogy a közönsége végigolvassa és élvezze a könyvét. Említse meg termékeit, mint olyasmit, ami segíthet azoknak, akiket érdekel, hogy miről szól a könyv.
Ne írjon egy blogbejegyzést, majd sétáljon el. Néha a beszélgetések, amelyek egy bejegyzés hozzászólásaiban történhetnek, több pénzt hozhatnak Önnek, mint a fő tartalma. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan oldalra, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Bizalmat és visszatérő látogatókat építhet.
Ahhoz, hogy több forgalmat hozzon a blogjára, használja ki jól a címkefelhőt. Ügyeljen arra, hogy minden egyes bejegyzést releváns és népszerű kulcsszavakkal címkézzen, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebben navigálható a blogja, annál nagyobb forgalmat fog kapni.
Tartsa egyszerűnek és rövidnek a szövegét. Ne felejtse el, hogy az internetre való írás más, mint más médiumokra való írás. Ne spóroljon az információval, de ha tömör és 2000 szó alatt tartja a cikkét, akkor az olvasók számára élvezetesebbé teheti az olvasás élményét.
Ha a cikkeket pörgetni akarja, embereket használjon, ne pedig szoftvereket. A cikkpörgető szoftverek gyakran nevetséges eredményeket produkálnak, és a webszörfösök csak megvonják a vállukat, és tovább kattintanak. Az emberi pörgetők ezzel szemben nem csak a tartalom átírásában jobbak, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmakra vonatkozó büntetéseit, de olyan átírásokat is képesek létrehozni, amelyek kissé eltérő hangvételűek, és amelyek közül egy vagy több több több konverziót is eredményezhet, mint a többi (ezt A/B teszteléssel derítheti ki, ha a pörgetéseket egymás ellenében teszteli).
Fontolja meg, hogy cikkeit blog formátumban futtassa, és ne minden cikkben egy terméket ajánljon fel. Az emberek elolvassák a minőségi cikkeket, de megunják az állandó marketinget. Ha minden negyedik vagy ötödik cikkben elhelyezi a cselekvésre való felhívást, az több konverziót eredményezhet, mintha minden bejegyzésben a marketingdobot veri.
Mielőtt belevágna, kutassa fel a témát, amiről írni szeretne. Minél tájékozottabb előre, annál jobban fog hangzani a cikke. Képes lesz megmutatni a tudását, és a cikkek írása könnyű vállalkozás lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmakat kedvelik.
Szánjon időt arra, hogy minden olyan cikket, amelyet az oldalához ad hozzá, elküldje a könyvtáraknak is. Ez azért hasznos, mert a fő cikke megjelenik a keresőmotorok indexeiben, és az összes többi cikke is back end forgalmat biztosít.
A képek vagy ábrák csatolása a cikkhez nagyszerű módja a nagyobb figyelem felkeltésének. Az olvasók szeretik, ha az olvasott szöveghez vizuális kíséret is társul. Győződjön meg azonban arról, hogy az Ön által használt kép olyan, amelynek használatára engedélye van, és a hotlinkelés helyett a saját fiókjában tárolja a képeket.
Mint láthatja, a marketingtechnikáknak számos olyan aspektusa van, amelyekkel valószínűleg egyáltalán nem volt tisztában. Győződjön meg róla, hogy mindig igyekszik többet megtudni az olyan módszerekről, mint a menedzserszűrés, ha azt reméli, hogy hatással lesz az üzleti világban. Lehet, hogy könnyebb online vállalkozást létrehozni, de könnyebb elveszíteni is egy online vállalkozást. A fent említett tippek segítségével remélhetőleg az online vállalkozása sikeres lesz.
10. menedzserszűrés
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.